Sayfalar

Bu Blogda Ara

22 Kasım 2011 Salı

ÇALİŞMAK İÇİN UFAK SANDIKLAR






11 yorum:

  1. ben sinemacıyım ve ogrenciyim bir kısa film çekimim için sandık gerekli kiralamak istiyorum.iletişim kurmak istesem sizinle nerden halledebiliriz?

    YanıtlaSil
  2. benı 0542 332 08 39 nolu numaradan arayabılırsınız detaylı olarak konusabılırız ...

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm abi sırtıma alıp ayakkabı boyama bilecek en ucuz sandığınizin fiyatı nedir kontörüm yok arayamıyorum lütfen siz arayın yada mesaj yazın 05059895325

    YanıtlaSil
  4. Slm en ucuzboya sandıgı ne kadar yer nerde ulacır sana ani tel ver

    YanıtlaSil
  5. Erzurumda iş yapmak için bir boya sandığına ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  6. küçük sandık düşünüyorum,fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  7. Gariban bir arkadaşımıza bir boyacı sandıgı alıp hediye etmek istiyorum uygun fiyata bana nekadara olur ne olur bana bir bilgi verirseniz sevinirim acil

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bir numaradikini fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  9. Ben küçük bir sandık alacaktım fiyat ne kadardır bana ulaşabilirmi 05308405489

    YanıtlaSil
  10. Çalışmak için olan boya sandıklarının fiyatını söyleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil